خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

باید برای اثربخشی برنامه‌های فرهنگی تلاش شود

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: باید برای اثربخشی برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش تلاش شود.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۴۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در چهارمین جشنواره مالک اشتر که به منظور قدردانی از برترین رده، فرمانده و مسئولین تحت امر سپاه خوی در سالن ایثار کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، بررسی جامع و کامل وضعیت‌ها، موقعیت‌ها و عملکردها است.

وی بر لزوم اشرافیت هر چه بیشتر بر امور، تلاش برای اثربخشی طرح‌ها و برنامه‌ها همچنین گام برداشتن برای اصلاح دانست و اضافه کرد: هدفمندکردن مدیریت، تمرکز بر اولویت‌ها و ایجاد رابطه منطقی بین سیاست‌گذاری و اجرا از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق، ترغیب برجستگان در عرصه‌های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه‌ها از دیگر اهداف این سری جشنواره‌ها به شمار می‌رود.

شهسواری مهمترین وظیفه بسیج و سپاه را پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و برقراری نظم و امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: باید با جدیت در این سمت و سو گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شایان ذکر است این برنامه با حضور فرماندهان سپاه شهدا و سپاه خوی و مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه خوی، مسئولین معاونت‌ها و بسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و چهار رده برتر راه یافته به مرحله استانی و کشوری نمایشگاهی از فعالیت ها دایر کردند.

جشنواره مالک اشتر با هدف بررسی و اشراف بر عملکرد نیروهای مسلح در تمام سطوح زیر نظر معاونت امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا برگزار می‌شود، که پس از ارزیابی عملکرد رده‌ها از برترین نیروها و معاونت ها تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات