خبرهای داغ:

جانباز رکاب زن حرم تا حرم به سمنان رسید+ تصاویر

جانباز رکاب زن مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران تا حرم امام رضا (ع) به سمنان رسید.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۹۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، وحید حاج امینی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس که مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران تا حرم امام رضا (ع) را با دوچرخه رکاب می‌زند، در سومین روز حرکت خود به سمنان رسید.
حاج امینی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج سمنان گفت: امسال پنجمین سال متوالی است که این مسیر را با دوچرخه طی و به پابوس امام رضا (ع) می‌روم و امسال این حرکت مصادف شده با چهلمین سالگرد دفاع مقدس که این امر را ارج می‌نهم.
وحید حاج امینی در ادامه گفت: این حرکت همه ساله از مزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران و مزار شهید (امیر حاج امینی برادر اینجانب) به نیابت از شهدای دفاع مقدس آغاز و به حرم آقا امام رضا (ع) ختم می‌شود.
این جانباز دفاع مقدس در ادامه گفت:البته این مسیر طولانی که سه استان بزرگ و پهناور کشور عزیزمان را در بر می‌گیرد سختی‌ها و دشواری‌های خاص خودش را هم دارد، ولی به یاد و برکت و با کمک شهدای عزیزمان که حس می‌کنم در طول این مسیر همراه من هستند، این دشواری‌ها تبدیل به شیرینی می‌شود و خاطرات زیبایی را در طول مسیر برای من رقم میزند.
وی با حضور در امامزاده اشرف (ع) شهرستان سمنان و مزار شهدای این امامزاده و شهید عباس دانشگر، شهید شاخص استان سمنان در سال ۹۹ با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها