برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام+ تصاویر

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام با موضوع هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و ریاست آموزش و پرورش بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام با موضوع هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و ریاست آموزش و پرورش بسطام برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایثار و اعضای کمیته برگزار شد، در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید و به اجرای برنامه‌های همچون یادواره شهدای دانش آموز در فضای مجازی و گفتمان‌های دینی و خاطره گویی شهدا تصریح کرد و از همکاری و همراهی آموزش و پرورش با بسیج تشکر کرد.
دیداری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس بر همراهی و همکاری در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس بویژه در فضای مجازی و شبکه شاد تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار سیدمهدی شاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار نیز در این نشست پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس ارائه و گزارشی از اجرای برنامه‌های این حوزه در ایام کرونا بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار