خبرهای داغ:

۱۴۷۹ واحد مسکن مهر شهرستان شاهرود در حال تکمیل/تحویل ۸۴۱ واحد تاکنون

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر ۲ هزار و ۳۲۰ متقاضی ثبت نام کرده بودند، گفت: تاکنون ۸۴۱ واحد تکمیل و تحویل داده شده و هزار و ۴۷۹ واحد باقیمانده که به صورت خود مالک و یا دارای مشکل حقوقی هستند که تکمیل آنها نیز در دستور کار است.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
۱۴۷۹ واحد مسکن مهر شهرستان شاهرود در حال تکمیل/تحویل ۸۴۱ واحد تاکنونبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر عمیدی در نشست شورای مسکن شهرستان شاهرود به میزبانی تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۳۵ درصد از ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن وجه تعیین شده را واریز نکردند افزود: کسانی که تا پایان شهریور آورده اولیه را واریز نکنند از فهرست حذف و افراد دیگر جایگزین می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: در سه نوبت ۲ هزار و ۷۶۸ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۳۲ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و به بانک مسکن معرفی شده‌اند.
وی با بیان اینکه از تعداد واجدین شرایط ۲۱۴ نفر آورده اولیه را واریز کردند، تصریح کرد: ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه سهم متقاضی است و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هم وام مسکن به آنان تعلق می‌گیرد.
به گفته وی بقیه هزینه ساخت با پیشرفت طرح در مراحل بعدی از متقاضی دریافت می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: سهمیه تعیین شده برای شهرستان شاهرود ۱۴۱۶ واحد است.
عمیدی با بیان اینکه در اقدام ملی مسکن ۲ طرح برای شاهرود در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ۲ طرح ۹۶ واحدی در شهرک‌های کوثر و فدک در دستور کار است.
وی با اشاره به اینکه کار تهیه نقشه‌ها و سایت پلان منطقه در شهرک فدک دردست انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح در مرحله کسب پروانه و انتخاب پیمانکار است.
به گفته وی بقیه افرادی که ثبت نام کرده اند هم به مرور زمان تایید صلاحیت شده و با واریز آورده اولیه به بانک معرفی خواهند شد.
عمیدی با بیان اینکه ۹۵ نفر از شهر‌های بیارجمند، مجن، میامی، کلاته خیج و بسطام هم در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: زمین مورد نیاز در این شهر‌ها تامین شده و در صورت واریز وجه توسط متقاضیان عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر ۲ هزار و ۳۲۰ متقاضی ثبت نام کرده بودند، ادامه داد: تاکنون ۸۴۱ واحد تکمیل و تحویل داده شده و هزار و ۴۷۹ واحد باقیمانده که به صورت خود مالک و یا دارای مشکل حقوقی هستند که تکمیل آن‌ها نیز در دستور کار است.
وی با بیان اینکه پایان سال گذشته ۳۱۸ واحد از مسکن مهرکه فاقد معارض بود، تحویل داده شد، اظهار کرد: هم اکنون ۳۵ واحد از مسکن مهر در حال نصب و راه اندازی آسانسور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها