امام جمعه موقت اردکان:

مرگ بر آزادی بیانی که نتیجه اش سکوت در مقابل جسارت به ساحت مقدس انبیا و خاتم الانبیا باشد

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به بهانه و توجیه حاکمان فرانسوی در عدم محکومیت و برخورد با اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) به بهانه آزادی بیان افزود: مرگ بر آزادی بیانی که نتیجه اش سکوت در مقابل جسارت به ساحت مقدس انبیا و خاتم الانبیا باشد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۰۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم حسینی پور در جمع نمازگزاران مسجد جامع اردکان با اشاره به روایتی در عذاب شصت هزار نفر از قوم شعیب فقط به خاطر سکوت و تساهل در مقابل گناهکاران، اهانت و جسارت به ساحت مقدس پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) توسط نشریه فرانسوی را بزرگترین منکرات و سکوت در برابر آن را گناهی نابخشودنی دانست.

وی با اشاره به بهانه و توجیه حاکمان فرانسوی در عدم محکومیت و برخورد با این اقدام به بهانه آزادی بیان افزود: مرگ بر آزادی بیانی که نتیجه اش سکوت در مقابل جسارت به ساحت مقدس انبیا و خاتم الانبیا باشد.

امام جمعه موقت اردکان گفت: این اقدام موهن و همراهی حاکمان غربی برای ما چهره یزیدی شمر‌های زمان ما که همین حاکمان غربی هستند را بیش از گذشته نشان داد.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی که فریفته بزک کنندگان ماهیت ضد اسلامی حاکمان غربی می‌شوند بدانند اگر این‌ها توانایی داشتند نمی‌گذاشتند اسمی از اسلام و پیامبر باقی بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار