مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

جهاد زیباترین اصل انسانی و مبتنی بر عقلانیت است/ باید صنعت کشور را جهادی کنیم

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: باید صنعت کشور را جهادی کنیم و این مسئولیت بسیج مهندسین صنعت و معدن است. فلسفه تشکیل اقشار بسیج کارآمد نمودن نظام کشور است.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۳۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها با حضور  حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و جمعی دیگر از مسوولین در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجتمع حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

 

جهاد زیباترین اصل انسانی و مبتنی بر عقلانیت است/ باید صنعت کشور را جهادی کنیم

 

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی استفاده حداکثری از فرصت ها و نعمت ها را شاخصه جهادی بودن عنوان کرد و گفت: اولین شرط داشتن روحیه جهادی استحکام فکری است. عرصه جهاد عرصه جنگ اراده هاست و هر گروهی اراده قوی تری داشته باشد پیروز است. اراده ما از باور ما، باور ما از عقیده ما و عقیده ما از شناخت ما نشات گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آیه 24 سوره توبه، کسی که روحیه جهادی نداشته باشد فاسق است عنوان کرد که جریان های نفوذی بر روی شناخت ما اثر می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی جهاد را زیباترین اصل انسانی دانست و گفت: جهاد مبتنی بر عقلانیت خواهان خرد و آبادانی دنیاست. ما با عنصر جهاد می توانیم دنیا را آباد کنیم. در جهاد محتاج اراده قوی هستیم. اگر میخواهیم اراده قوی داشته باشیم باید با ولایت و قرآن در ارتباط باشیم و فریب فضاسازی اکثریت را نخوریم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: باید صنعت کشور را جهادی کنیم و این مسئولیت بسیج مهندسین صنعت و معدن است. فلسفه تشکیل اقشار بسیج کارآمد نمودن نظام کشور است که با روحیه جهادی قابل محقق شدن است.       

 

ارسال نظرات