خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یکی از وظایف بسیج فرهنگیان را تعالی بخشیدن به قشر معلم دلسوز و انقلابی دانست و گفت: این کار با برگزاری آموزش‌های مختلف، نشست بصیرتی و دوره‌های ضمن خدمت و ... محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۴۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

یکی از وظایف بسیج فرهنگیان را تعالی بخشیدن به قشر معلم دلسوز و انقلابی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس در آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سال هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای نابودی یک تمدن کافی است آموزش نابود شود، چراکه مهمترین اصل آموزش تعلیم و تربیت است و مهمترین شاخصه در تعلیم و تربیت معلم است و برای نابودی تعلیم و تربیت باید معلم را نابود کرد.

وی با بیان اینکه بهترین شیوه نابودی تعلیم و تربیت بی‌اعتبار کردن معلم در جامعه است، گفت: امروز دشمن در تلاش است این عنصر اثرگذار و مفید را بی‌اعتبار و نابود کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شیوه دیگر نابودی معلم کوچک و تحقیر کردن وی در نزد دانش‌آموزان است، افزود: اقتصادی بار آوردن معلم باعث می‌شود معلم از وظیفه معلمی خود دست بردارد و به نسل جوان آینده‌ساز ضربه بخورد و از این طریق یک تمدن نابود شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که باید به معلمین توجه کرد تا مشکلاتشان حل شود، افزودد: در این زمینه دولت باید هرچقدر می‌تواند کمک کند؛ مقام معظم رهبری فرمودند هر چه در این راه هزینه شود سرمایه‌گذاری است.

رستمی یکی از وظایف بسیج فرهنگیان را تعالی بخشیدن به قشر معلم دلسوز و انقلابی دانست و تصریح کرد: این کار با برگزاری آموزش‌های مختلف، نشست بصیرتی و دوره‌های ضمن خدمت و ... محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما قدردان معلمین عزیزمان هستیم و هر چه داریم از آنها داریم، گفت: از حاضرین در جلسه می‌خواهیم با برنامه‌های پیش‌بینی شده در بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس همیاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات