اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیج جامعه پزشکی دانشکده پزشکی همزمان با محرم

به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی دانشکده پزشکی، رزمایش کمک مومنانه در ماه محرم اجرا و چهل بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس با همراهی نماینده دفتر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، با حضور در این برنامه با تقدیر از اقدامات خداپسندانه بسیجیان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی گفت: تداوم و استمرار این گونه حرکت های جهادی با هدف یاری رسانی عمومی در بحران کووید۱۹، تاثیرات مثبت و قابل توجهی بر روند امدادرسانی عمومی دارد و لازم است این جلوه های ایثار و از خودگذشتگی هرچه بهتر اطلاع رسانی شود.

دکتر «فرخ بهارلویی» افزود: خصوصیت بارز بسیجیان، مردمی بودن و ولایت پذیری آنان است، زیرا بسیجیان همواره در تمامی صحنه های حساس، همدل و همراه نظام بوده اند و ثابت کردند که در قول و عمل پای کار هستند. 

 

«فاطمه رحیمی» مسوول دفتر بسیج جامعه پزشکی دانشکده پزشکی نیز با اشاره به توزیع چهل بسته معیشتی بین نیازمندان سطح شهر، بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش نهضت کمک مومنانه مبنی بر لزوم شناسایی و کمک به افراد و خانواده های نیازمند در ایام بیماری کووید۱۹، با مشارکت مالی جمعی از اعضای بسیج و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی، این بسته های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون ریال شامل برنج، روغن، عدس، سویا، ماکارونی، و رب گوجه فرنگی بین خانواده های نیازمند شیراز توزیع شد

ارسال نظرات