خبرهای داغ:
امام جمعه آران و بیدگل گفت: توهین مکرر به مقدسات اسلام نمونه هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در عصر حاضر است .
کد خبر: ۹۲۷۴۸۱۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از  اصفهان، حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی جوینانی با ابراز تاسف از اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی اسلام گفت: توهین های سخیف و مکرر  به مقدسات اسلام، نمونه هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در عصر حاضر است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در امتداد هجوم ناجوانمردانه جریان کفر و نفاق علیه حق و عدالت، بار دیگر اقدام موهن و گستاخانه دیگری، شخصیت بی نظیر عالم بشریت را نشانه گرفت و با بازنشر کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام و توهین به کلام‌الله مجید که این بار نیز تحت حمایت یکی از دولت های غربی و به بهانه حمایت از آزادی بیان توسط نشریه فرانسوی «شالی ابدو» صورت گرفت، قلوب  بیش از صدها میلیون  مسلمان را در اقصی نقاط جهان جریحه دار کرد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشت: این جریان پلید در کشاکش مبارزات پیامبر(ص) در ریشه کنی شرک، کفر و ضلالت در دوران رسالت آن حضرت آغاز شد و کافران معاند با اقسام روش‌ها تلاش می‌کردند نور الهی را که از طریق آن انسان کامل تبیین می‌شد، خاموش کنند، ولی خداوند مکر ایشان را بر می‌انداخت و تشعشع نور الهی در  سراسر گیتی مبین آن است .

امام جمعه آران و بیدگل اسلام را دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی (ص) را نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم خواند و افزود: پیروان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و رهروان راستین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم (ص) رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: اقدام موهن نشریه شارلی ابدو نسبت به پیامبر اسلام و اقدام افراطیون راستگرا به قرآن‌سوزی در سوئد موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و پیروان راستین ادیان اللهی شده است و از مجامع حقوقی و قانونی بین المللی انتظار می رود با این اقدام موهن قاطعانه برخورد کند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها