رئیس سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان البرز عنوان کرد

دفاع مقدس؛الگویی از ایستادگی و فداکاری ایران

رئیس سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان البرز با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت: دفاع مقدس الگویی از ایستادگی و فداکاری ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۶۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

دکتر جعفر فلاح نژاد در آیین گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی کرج که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از انقلاب ،ولایت و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع مقدس حقیقتی است که می توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخی این مرز و بوم اشاره کرد.

فلاح نژاد بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس، دورانی است که علیرغم آشنایی شنوایی بیشتر مردم ایران با خاطرات آن، اما زمانی که چشم خیلی از جوان ها، آن رشادت های بی بدیل را لمس نکرده است نمی توان به عمق حقیقتش پی برد و  اینجاست که ضرب المثل معروف شنیدن کی بود مانند دیدن تداعی پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس الگویی از ایستادگی و فداکاری بود ، چه حیف کسانی که روزی در این سنگرها رزمنده بودند و اکنون در منصب های مختلف قرار گرفته اند و یادشان رفته که سجاده نمازشان همین چفیه ای بود که اکنون از به گردن آویختن آن فرار می کنند، مسوولینی که با درد مردم آشنا اما از حل آن به دلیل راحت طلبی و دنیا دوستی فرار می کنند.

فلاح نژاد در پایان به برنامه های بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و از جمله این برنامه ها را دیدار و تکریم خانواده شهدا، رنگ آمیزی و غبار رویی وگلباران مزار شهدا و برگزاری شب شعر دفاع مقدس عنوان کرد.

وی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان البرز را انتشار مجموعه صوتی کامنت (وصیت نامه شهدای دانشجو استان البرز)، لایو اینستاگرام کافه سنگر با حضور رزمندگان عرصه های مختلف دفاع، ایجاد پویش «ما قوی هستیم» در قالب استوری، توئیت و .... و توزیع ۶۰۰ بسته کمک مومنانه برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار