خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان+ تصاویر

آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۸۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار گردید.
در این جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین موسوی تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی یعقوبی بعنوان مسئول سازمان بسیج اساتید. طلاب و روحانیون استان سمنان معرفی شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) در این مراسم با تقدیر از فعالیت انجام شده در بسیج طلاب و روحانیون به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در باب اهمیت نقش طلاب و روحانیون در جامعه و وصیت نامه سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و بر روشنگری در جامعه و مطالبه گری طلاب و روحانیون و تبیین و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز نیاز جامعه طلبه و روحانی انقلابی و با بصیرت و مدافع ولایت است که باید در این زمینه بسیج طلاب و روحانیون کوشا باشد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار