خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

تفرقه‌افکنی مهم‌ترین سیاست دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: تفرقه‌افکنی مهم‌ترین سیاست دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۹۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، حجت‌الاسلام سید عابدین صادقی امروز در جمع پاسداران این شهرستان، اظهار کرد: عده‌ای به خاطر ‌قدرت‌طلبی، حب دنیا، جاه و مقام رو در روی امام حسین (ع) ایستادند، عده‌ای به خاطر جمع‌آوری غنایم به میدان آمدند، برخی هم از روی عقده و کینه ای که به دل داشتند به روی امام شمشیر کشیدند.

وی ادامه داد: عده ای دیگر نیز به خاطر نادانی و فریب خوردن توسط برخی جاعلان احادیث دست خود را به خون امام حسین (ع) آغشته کردند و همه اینها علیرغم آگاهی از علاقه و محبت پیامبر (ص) نسبت به امام حسین (ع) و در مدت زمان کمی بعد از رحلت پیامبر (ص) مرتکب این جنایت عظیم شدند.

این مسئول با اشاره به خطاهای کشورهای عرب منطقه همچون امارات و عربستان سعودی که داعیه رهبری جهان اسلام را در سر می پرورانند، گفت: این کشورها بزرگترین ضربه را به جهان اسلام وارد می کنند.

وی اضافه کرد: اسرائیل و استکبار جهانی هیچ وقت با مسلمانان میانه خوبی نداشتند و همیشه تلاش می کردند که با ایجاد فرقه های مذهبی افراطی همچون وهابیت، سلفیت و داعش اولا چهره زشت از اسلام به دنیا نشان بدهند و ثانیا مسلمانان را رو در روی هم قرار بدهند و از بین ببرند.

این مسئول ادامه داد: اگر استکبار در گذشته با استراتژی تفرقه بیانداز حکومت کن اهداف خود را پیش می‌برد امروزه تغییر استراتژی داده و با رویکرد دیگری وارد عرصه شده است، از این رو با توجه به تحولات و اوضاع سیاسی و نظامی منطقه، هوشیاری و بصیرت مسلمانان کل خاورمیانه بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات