تعویض 5 شیرخط فرسوده و آبده شبکه توزیع آب حسن آباد

خبرگزاری بسیج: به منظور اصلاح و بازسازی شبکه و امکان اعمال مدیریت در زمان های اضطراری و بحرانی، پنج شیر خط فرسوده و آبده شبکه توزیع آب حسن آباد تعویض شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۴۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

مدیر امور آب و فاضلاب حسن آباد آبفای منطقه6تهران با اعلام این خبر گفت: این پنج شیر خط 100 میلی متری به علت قدمت و فرسودگی با عمر بالای 25 سال،  دچار نقص فنی شده بودند و به صورت عملی دیگر امکان استفاده و بهره برداری از آنها ممکن نبود.

عباس زنگویی افزود: از همین رو به منظور بازسازی و نوسازی شبکه و امکان اعمال مدیریت در زمان های اضطراری و بحرانی، این پنج شیر خط فرسوده و آبده تعویض شدند.

 زنگویی با بیان اینکه تعویض تمامی شیرخط های آبده و از کار افتاده شبکه آب حسن آباد که از سوی پیمانکار مرئی سازی و مانور شبکه گزارش شده است در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: برای به حداقل رساندن تبعات اجرای این عملیات عمرانی و پیشگیری از قطعی آب، عملیات تعویض این پنج شیر خط آبده در خیابان شهید کلینی حسن آباد به مدت سه شب بعد از ساعت ۱۲ نیمه شب انجام شد.

وی در پایان از تلاش و همت گروه امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد در اجرای این عملیات تعمیر و نگهداری شبکه قدردانی کرد.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد با 81 هزار جمعیت شهری و روستایی، در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 12 هزار و 500 مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

ارسال نظرات