خبرهای داغ:

شورای اقامه نماز شهرستان نجف آباد برگزار گردید

شورای اقامه نماز شهرستان نجف آباد روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه سال جاری با حضور حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان، حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان و سایر اعضاء در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۴۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در این جلسه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان با اشاره به آیات و روایات متعدد در مورد اهمیّت موضوع نماز و تأثیر آن در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی مطالب ارزنده ای را بیان نمود.

وی از اعضاء حاضر در جلسه خواست تا با جدیّت موضوع اقامه نماز به ویژه در مدارس و دانشگاه ها را پیگیری نمایند و اجازه ندهند اقامه نماز تحت الشعاع برنامه های آموزشی قرار گیرد و به عنوان یک کار اصلی به آن نگاه شود.

در ادامه حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با توجه به برنامه هایی که برای نماز تدارک دیده شده اعلام نمود طرح های زیادی در دست اجرا داریم و به شهرستانها نیز ابلاغ نموده ایم که در صورت اجرایی شدن، ثمرات فراوانی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز خواهد داشت.ایشان به طرح های جدید ستاد اقامه نماز از جمله نذر فرهنگی، تشکیل کانون مشاوران جوان، فراخوان ایده ها، فراخوان فیلم کوتاه و سفارش تولید فیلم کوتاه اشاره نمود و از دستگاهها خواست در مورد تولید محتوای مناسب با فضای مجازی با ستاد اقامه نماز همکاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار