فرمانده سپاه آمل مطرح کرد

از توزیع ۸ هزار کیت تشخیصی تا اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به بیماران نیازمندان

فرمانده سپاه  آمل از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونای و نیازمندان خبر داد
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

از توزیع ۸ هزار کیت تشخیصی تا اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به بیماران نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه  آمل در طی گفتگویی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونای و نیازمندان خبر داد و گفت:این اقلام شامل ۱۰ نوع مواد غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است که به مشارکت نیکوکاران، گروه‌های مردمی و بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل تهیه و توزیع شد.

سرهنگ جابر عسگری افزود: جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰ مرحله چندین هزاربسته معیشتی به نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه آمل افزود: بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل در این مدت بیش از ۲۴ میلیارد ریال در قالب کمک‌های اهدایی خیران و مردم آمل برای مقابله با بیماری کرونا هزینه کردند.
 
سرهنگ عسگری توزیع بیش از ۸ هزارعدد کیت تشخیصی، کپسول‌های اکسیژن ساز، تهیه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، هزار عدد گان، ۵۰۰ عدد شیلد، بیش از ۵ هزار عدد ماسک به همراه توزیع چندین دوره غذای گرم وانواع نوشیدنی برای مدافعان سلامت درسطح بیمارستان‌ها ومراکز درمانی شهرستان را از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی وسلامت این شهرستان در روز‌های کرونایی بیان کرد./صداوسیما
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها