فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه قائم شهر از مهمترین رسالت یک فرمانده انقلابی را کادر سازی و ظرفیت سازی حین انجام عمل برشمرد و خاطرنشان کرد: یک پاسدار و یک بسیجی در هر کجا که حضور دارد باید مطالبه گر مفاهیم انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه قائم شهر، دوره توانمند سازی فرماندهان ومدیران این ناحیه در دو مرحله نظری وعملی در اردوگاه فرهنگی ورزشی خرماکلای شهرستان سواد کوه برگزار شد.

سرهنگ حسین علیزاده  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح توان مدیریتی فرماندهان و مدیران خواند و گفت: در راستای منویات وتحقق فرامین مقام معظم رهبری وبه منظور تربیت جوانان مومن و انقلابی پای کار با ثبات، ارتقاء مهارت‌های تخصصی در سطوح مختلف رهبری، فرماندهی و مدیریت جهادی بسیج، این دوره توانمند سازی به مدت ۳ روز و ۳۰ ساعت درسی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اردوگاه فرهنگی ورزشی خرما کلا در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر برگزاری این دوره را در سه سطح راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی بیان کرد و افزود: استراتژی کشور ما موضع گیری پدافندی توامان با پدافندی است که در برخی مواضع شرایط ایجاب می‌کند تا راهبرد آفندی داشته باشیم مثل عرصه فضای مجازی.

به گفته علیزاده ما به عنوان پاسدار باید در جامعه جریان ساز باشیم آنهم جریان آموزه‌های ناب اسلام محمدی (ص) و گفتمان انقلاب اسلامی.

فرمانده سپاه قائم شهر از مهمترین رسالت یک فرمانده انقلابی را کادر سازی و ظرفیت سازی حین انجام عمل برشمرد و خاطرنشان کرد: یک پاسدار و یک بسیجی در هر کجا که حضور دارد باید مطالبه گر مفاهیم انقلاب آنهم بصورت پیش برنده وپیش رونده باشد تا در جهت تشکیل جامعه مهدوی گام بردارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها