برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس در سپاه تنگستان

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس درسپاه امام علی(ع) تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس درسپاه تنگستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ رضا ریاحی جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع) تنگستان در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت. دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

سرهنگ پاسداررضا ریاحی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: این ناحیه همزمان با سایر نواحی مقاومت و نهادهای دولتی اقدام به برگزاری برنامه هایی بامحوریت دفاع مقدس می نماید.

 

برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس درسپاه تنگستان

جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع) تنگستان تصریح کرد: برنامه های مختلفی در این هفته اجرا خواهد شد که می شود به اجرای عطرافشانی قبور مطهرشده، سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا وایثارگران، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تهیه بسته های حمایتی برای دانش آموزان معسر، شناسایی و ارج نهادن به نویسندگان کتابهای دفاع مقدس، مصاحبه با رزمندگان و خانواده شهدای دفاع مقدس، رژه موتوری درسطح شهرستان و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان اشاره کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات