خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه گفت: پرهیز از خود تحریمی عامل رونق تولید و موفقیت کشور در عرصه های صنعتی و اقتصادی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۰۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در بازدید از کارخانه کارتن سازی شبنم مراغه افزود: در زمان حاضر به شکست کشاندن اقتصاد، تولید و اشتغال نقشه اصلی دشمن برای زمین زدن کشور است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری برای تولید و اشتغال جوانان در زمان حاضر همانند جهاد در راه خدا و ایستاند در برابر دشمنان نظام و انقلاب است.

رشیدی ادامه داد: با این وضعیت نامناسب اقتصادی و کرونایی برای تامین آینده مردم و خانواده ها تلاش کردن کار بزرگ و خداپسندانه ای است.

وی خود تحریمی را بزرگترین بلای امرو جامعه دانست و گفت: بعضی از کارخانه ها با وجود داشتن امکانات لازم باز هم تعطیل کرده و تعدیل نیرو می کنند ولی عده ای هم با وجود این همه مشکلات و فعالیت کرده و برای تامین نان سفره خانواده ها فعالیت دارند باید از این ها تشکر کرد.

رشیدی از بی توجهی بعضی از مسئولان به واردات هم گلایه و بیان کرد: واردات کالاهای غیر ضروری و بی کیفیت با ارز دولتی بدست عده ای سود جوضربه به اقتصاد و تولید در کشور است.

وی افزود: متاسفانه اقتصاد ما دلالی شده و پولی که باید در کارخانه ها و مراکز تولید کار هزینه بشود در بنگاه های معاملاتی و بورس و خریدو فروش ماشین هزینه می شود.

رشیدی اضافه کرد: این کارخانه ها اگر به موقع و مناسب از طرف مسئولان پشتیبانی شوند، زمینه اشتغال جوانان فراهم شده و این جوانان می توانند کار و فعالیت کنند و کلی مشکلات جامعه برطرف می شود.

ارسال نظرات