رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگوی اختصاصی با«بسیج»:

بیمارستان امیرکبیر اراک مجهز به دستگاه اکسیژن ساز می شود / حضور نیروهای جهادی و خیر در مقابله با ویروس کرونا مایه دلگرمی برای کادر درمانی است

دکتر سید محمد جمالیان گفت:در تعطیلات اخیر متاسفانه بیشترین میزان ورودی و خروجی را داشتیم و این موضوع کاملا از کنترل خارج بود و بخاطر این وضعیت پیش آمده در بحث درمانی 30 تخت درمان به مجموعه خدمات درمانی اضافه شده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۸۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

 دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت:بیشترین اقدامات انجام شده در حوزه علوم پزشکی روی بحث بهداشتی متمرکز شده است که پروتوکول های بهداشتی در این زمینه رعایت کامل شوند.


وی در ادامه گفت:خوشبختانه در خصوص نحوه برگزاری مراسم های عزاداری در ماه محرم تعاملات خیلی خوبی با هیئات مذهبی انجام شد که الحمدالله با برگزاری مراسمات با رعایت تمام نکات بهداشتی را شاهد بودیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه بازدید مستمر بازرسان از اصناف و بازایان و همچنین صنایع استان در برنامه های این دانشگاه بوده است گفت: ارائه راه کارها و ایجاد فرهنگ در خصوص رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در جامعه از اقدامات مهم این دانشگاه بوده است.


دکتر جمالیان اظهار کرد:در تعطیلات اخیر متاسفانه بیشترین میزان ورودی و خروجی را داشتیم و این موضوع کاملا از کنترل خارج بود و بخاطر این وضعیت پیش آمده در بحث درمانی 30 تخت درمان به مجموعه خدمات درمانی اضافه شده است.


وی با بیان اینکه سیستم اکسیژن رسانی بیمارستان های امیرالمومین از ۶۰۰لیتر اکسیژن به ۱۹۰۰لیتر رسیده است افزود: در این هفته بیمارستان امیرکبیر مجهز به دستگاه اکسیژن ساز خواهد شد و در آینده یا نزدیک  بروز رسانی کل بیمارستان ها از نظر سیستم اکسیژن‌ را شاهد خواهیم بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: تامین نیروهای درمانی و دارو از اولویت های اساسی دانشگاه علوم پزشکی در استان بوده و با توجه به سفرها بتوان خدمات به موقع و مطلوبی ارائه داد.


دکتر جمالیان تاکید کرد:حضور نیروهای جهادی و خیر در مقابله با ویروس کرونا مایه دلگرمی برای کادر درمانی است و تجهیز و تامین نیاز های درمانی کمک شایانی در برطرف نمودن مشکلات در این حوزه را به دنبال دارد.


وی در پایان خاطر نشان کرد :شش ماه متوالی خدمت کردن به مردم از سوی کادر درمانی ، سبب نشد ذره ای از عشق و علاقه  به مردم کم شود و کادر درمانی در سطح استان همواره با اخلاص و متعهدانه برای سلامتی مردم حضور جهادی داشتند که انشاء الله به زودی شاهد تولید واکسن برای مقابله با این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات