اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا است

رئیس مجمع عالی بسیج استان کردستان گفت: به برکت خون شهدا در عرصه نظامی و فرهنگی امنیت بزرگ در کشور وجود دارد و در حال حاضر در اوج امنیت قرار داریم.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۹۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی‌اصغر حسینی در مجمع عالی بسیج استان کردستان که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در تعریف جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرمودند که «به امام راحل در تاسیس و تشکیل بسیج الهام شده بود» و این نشان از ارزش و جایگاه بسیج است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان کردستان تصریح کرد: این نشانه عمق قدرت نظامی ایران اسلامی است که پهپاد فوق پیشرفته دشمن را به راحتی به زمین می‌نشاند.
 

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه نظامی و فرهنگی در اوج قدرت قرار دارد.


حسینی افزود: ساختار جدید مجمع بسیج استان تغییر کرده است و بر مبنای همین تغییر ۷ کارگروه در حوزه‌های مختلف، فرهنگی، آموزشی، قضایی و امنیتی و ... فعالیت می‌کنند که اصلی‌ترین اهداف آن رصد آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار‌های عملیاتی و با قابلیت اجرایی در راستای رفع مشکلات موجود در سطح استان است.


رئیس مجمع عالی بسیج استان کردستان گفت: در طول چهار سال که در خدمت بسیج بودیم، شاهد حرکت‌ها و کارکرد‌های خوب بسیجیان مخلص در عرصه خدمت‌رسانی و کمک به دولت در سطح استان بودیم.

حسینی گفت: به برکت خون شهدا در عرصه نظامی و فرهنگی امنیت بزرگ در کشور وجود دارد و در حال حاضر در اوج امنیت قرار داریم.

وی خطاب به بسیجیان افزود: امیدواریم شما بتوانید فضای آسمانی و افکار عمومی کشور را امن کرده و از شرایطی که ذهن مردم را به سمت مسائل انحرافی پیش ببرد جلوگیری کنید.

گفتنی است؛ در این مجمع کارگروه‌های مختلف هر کدام گزارشی از اقدامات انجام شده در طول فعالیت کارگروه در طول چهار سال گذشته ارائه کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار