مسئول دفتر نما‌یندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) نمی‌تواند یک جسارت خودسرانه باشد بلکه طرح شیطانی صهیونیستی - آمریکایی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۰۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس و نورانی پبامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی در هتک حرمت به پیامبری که پیام آور دین رحمت، آزادگی و کرامت انسانی است، از مصادیق و نمونه‌های بارز راهبردهای شوم و نابخشودنی رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری است.

وی ادامه داد: اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه مزدور فرانسوی بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳حمزه(ع) افزود: این گونه اقدامات برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی(ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به جایی نخواهد برد و این نور مقدس هر روز فروزان تر خواهد شد.

ححت الاسلام اسماعیل مهدوی افزود: این قبیل نقشه‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستبکران نخواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

مهدوی ابراز داشت: امید است با پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه مسئولین محترم در اعتراض رسمی به دولت‌های حامی این سری حرکت‌ها، توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات مسلمانان شاهد باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات