خبرهای داغ:

جلسه آموزشی در خصوص انتقال و انتشار بیماری‌های تنفسی واگیر در سرخه

جلسه آموزشی در خصوص انتقال و انتشار بیماری‌های تنفسی واگیر خصوصاً آنفلوآنزا و کووید ۱۹ با حضور کارکنان اداره برق شهرستان سرخه در مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۱۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
جلسه آموزشی در خصوص انتقال و انتشار بیماری‌های تنفسی واگیر در سرخهبه گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه آموزشی در خصوص راه‌های انتقال و انتشار بیماری‌های تنفسی واگیر به خصوص آنفلوآنزا و کووید ۱۹ با حضور جمعی از پرسنل اداره برق شهرستان سرخه در محل سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه طاهریان کارشناس مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه توضیحاتی در خصوص بیماری‌های تنفسی بالاخص بیماری آنفلوآنزا و همزمانی با رخداد پاندمی کووید ۱۹ مطالبی را بیان داشت و سپس راه‌های انتقال و انتشار این بیماری‌ها را بیان و در مورد گام‌های کلیدی برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های حاد تنفسی مطالبی را اشاره کرد.
در ادامه خبیر کارشناس بهداشت محیط آموزش‌هایی در خصوص نحوه گند زدایی محیط و ضد عفونی کردن میوه و سبزیجات را ارائه داد. همه ما می‌توانیم به افزایش سطح آگاهی خود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برابر این بیماری‌ها از خود محافظت کنیم.
همچنین در پایان عبدوس کارشناس بهداشت خانواده شهرستان سرخه به تشریح شیوه زندگی سالم میانسالان در دوران اپیدمی کرونا و رعایت دستور العمل‌های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری با رعایت تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مطلوب و عدم مصرف دخانیات پرداخت. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها