سرهنگ امام بخش ظرفیت بسیج دانشجویی را به عنوان یک ظرفیت بالقوه و اثربخش در حل مشکلات کشوردانست و تصریح کرد: اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و علمی در دانشگاه ها این موضوع را به خوبی نشان داده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۶۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های ارزوئیه، بافت و رابر و هیئت همراه با فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تعاملی که جهت تقویت بسیج دانشجویی انجام گرفت، مسئولین دفتر بسیج دانشجویی نیز حضور داشتند، کریم زاده مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های شهرستان پرداخت و از همکاری و پشتیبانی فرماندهی سپاه ارزوئیه از بسیج دانشجویی در شهرستان تشکر کرد.

فرمانده سپاه ارزوئیه در این دیدار با تاکید بر اهمیت بسیج دانشجویی در نشر فرهنگ والای انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌ها بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تبیین شده است تاکید کرد.

سرهنگ امام بخش ظرفیت بسیج دانشجویی را به عنوان یک ظرفیت بالقوه و اثربخش در حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و علمی در دانشگاه‌ها این موضوع را به خوبی نشان داده است.

انتهای پیام/تاراش
ارسال نظرات