مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد از اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری موسسه خاتم و بسیج جامعه پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سروان پاسدار دکتر سید علی ساداتی مسئول  بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح به برنامه ها و همکاری های مشترک با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از سال گذشته اشاره کرد و گفت: فصل جدید برنامه های مشترک با سفر رییس و مدیران موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» در هفته جاری آغاز  شد.

وی با اشاره به برنامه های سفر مسئولین موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به استان کهگیلوبه و بویراحمد افزود: جلسات مشترکی با حضور معاون استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد مبازره با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد ،مدیرکل کمیته امداد ومدیرکل بهزیستی تدارک دیده شده است که مهمترین برنامه ما بررسی آسیب ها و معضلات اجتماعی بویژه آسیب های مرتبط با زنان و خانواده در بافت حاشیه نشین استان می باشد که امیدواریم با ظرفیت های قابل توجه تیم پژوهشی و اجرایی موسسه خاتم بتوانیم گام بلندی در کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.

ساداتی افزود؛ دیداربا ائمه جمعه استان و مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد نیز از جمله برنامه های سفر مسئولین موسسه خاتم خواهد بود که در راستای بررسی ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی و معضل خودسوزی زنان درمنطقه دیشموک گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در نظر داریم مستندی را جهت آگاهی سازی از عواقب خودسوزی و کاهش آسیب های فرهنگی اجتماعی منطقه تهیه نماییم تا در آینده شاهد کاهش معضلات در این منطقه محروم باشیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به توانمندی های پژوهشی و رسانه ای موسسه خاتم در امور زنان و خانواده گفت: تولید محتوی فاخر رسانه ای در راستای پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانیم در راستای فرهنگ سازی و دانش افزایی خانواده های مناطق محروم از آن بهره مند شد.

ارسال نظرات