فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس:

برگزاری یازدهمین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه16

در سومین روز هفته دفاع مقدس یازدهمین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه16 به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۴۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمیدرضا اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: این ناحیه به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت پاسداشت ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به صورت ویژه اقدام به برگزاری یلزدهمین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه 16و برپایی نمایشگاه های تخصصی دفاع مقدس به صورت محله ای در سطح منطقه 16خواهد کرد.
وی درباره نحوه برگزاری این کنگره تاکید کرد: در سومین روز هفته دفاع مقدس یازدهمین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 با حضور مسئولین امر در سالن شهید شاطری به صورت مجازی برگزار و از 10 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافع حرم با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

اکبری افزود: ارزشهای دفاع مقدس باعث انتقال تجربیات طلایی هشت سال دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان نسل حاضر که باید انقلاب اسلامی را تحویل بگیرد خواهد شد تا مقدمه حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) شوند.
وی خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس این ناحیه برنامه های متنوعی خواهد داشت که برپایی چهار نمایشگاه تخصصی در محلات منطقه 16 از جمله آنهاست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی اذعان کرد: در این چهار نمایشگاه که با موضوع اصلی نقش مساجد و مردم در دفاع مقدس شکل می گیرد، مقرر شده خدمات فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی، سلامت، برپایی هیئت و روایتگری رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم به صورت متمرکز توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت برادر و خواهر ارائه شود.
او افزود: با توجه به تقارن ایام آغازین ماه صفر المظفر و ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حال و هوای این نمایشگاهها سمت و سوی ارادت به ساحت این ذوات مقدسه داشته و یاد آور
سختی ها و مرارتهایی که بر ایشان روا داشته شده، خواهد بود.
وی تصریح کرد: همچنین پایگاه های بسیج منطقه 16 با آذین بندی و فضاسازی در مساجد محل خود حال و هوای ایام دفاع مقدس را برای مردم یادآور می شوند.
اکبری در پایان گفت: باید از دستگاه هایی مانند شهرداری که امسال بصورت ویژه و به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد ملی، یعنی گرامی داشت چهلمین سال آغاز دفاع مقدس، سپاه و بسیج را یاری نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات