برگزاری جلسه کارگروه پسماند در تنگستان

نشست کارگروه پسماند تنگستان در فرمانداری این شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۸۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
برگزاری جلسه کارگروه پسماند درتنگستان
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرماندار تنگستان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گفت: محیط زیست نعمتی ارزشمند بوده که می‌بایست در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشیم و به نسل‌های آینده منتقل شود که مسئولیت همگان در این خصوص مهم است.

رفیعی پور هماهنگی و همکاری تمامی ادارات از جمله محیط زیست، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و آموزش و پرورش را در حفظ و نگهداری محیط زیست امری ضروری دانسته و تاکید نمود همه باید با همکاری مناسب با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم.

فرماندار تنگستان یکی از اساسی‌ترین راه‌های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست.

وی در ادامه با اشاره به وظایف شهرداری در خصوص جمع آوری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در سطح شهرستان اظهار داشت: شهرداری‌ها باید نسبت به ساماندهی و انتقال زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی محل دفن پسماند و نخاله‌های ساختمانی اقدام نمایند.

در ادامه اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات مدیریت پسماند در حوزه کاری خود پرداختند و مصوباتی جهت بهبود وضعیت موجود در خصوص ساماندهی سایت پسماند شهر‌های اهرم، دلوار و روستای بندر بوالخیر تصویب و راهکار‌هایی به منظور رفع موانع ارائه شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات