خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برنامه‌های ورزشی سپاه استان سمنان اعلام شد

محمدمطهري نژاد معاونت تربيت بدني سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاري مسابقات و برنامه هاي ورزشی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در هفته دفاع مقدس و سالگرد چهل سالگي آن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،سرگرد پاسدار محمدمطهري نژاد معاونت تربيت بدني سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و نکوداشت ايام چهل سالگي دفاع مقدس گفت: برنامه ها و مسابقات گوناگونی در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج برگزارخواهد شد که البته باتوجه به شرایط خاص این روزها و مواجه و درگیری مردم با بیماری کرونا، مسابقات گروهی و پر برخورد برگزار نخواهد شد و تمامی برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.


محمد مطهری نژاد تصریح کرد: در دو حوزه برادران و خواهران مسابقات مختلفی در سطح  شهرستانی و استانی در نظر گرفته شده است که ميتوان به اعم آنها از جمله دوومیدانی، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی، تنيس روي ميز و برخي مسابقات ورزشی مجازی اشاره کرد.


معاونت تربيت بدني سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: برنامه های  ویژه ای نيز برای رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس برگزارخواهد که ميتوان به همایش دوچرخه سواری، تجلیل از رزمندگان ورزشکار، تجلیل از ورزشکارانی که در ایام کرونا با فعالیتهای خود مثل ضدعفونی کردن معا بر و رزمایش کمک مومنانه به مبارزه با این ویروس رفته اند؛ اشاره کرد.


وي ادامه داد: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، ايثار و پايداري است و قطعا امنیت امروز ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای مکتب سازی چون سرباز سردار سلیمانیست.


مطهري نژاد در پايان گفت: ما همواره به خانواده معظم شهدا بدهکاریم و پیمان با این عزیزان از برنامه های اصلی تربیت بدنی در هفته دفاع می باشد.دیدارباخانواده سرافراز شهد ابه همراه ورزشکاران از دیگر برنامه ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار