سعید زعفری هشجین
فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در گفتگو با بسیج :
اصلاندوز ـ فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب و بسیار ارزشمندی برای انتقال مفهوم ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۹۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

هفته دفاع مقدس فرصت انتقال مفهوم ایثار به نسل جدید انقلاب است

حسین حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ضمن تبریک فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.

وی در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول این هفته برنامه‌هایی متناسب با وضعیت فعلی و با رعایت همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری و همراهی بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه همه ما مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم اضافه کرد: آحاد مردم بخصوص بسیجیان این شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی با فضا سازی و اجرای آئین‌های ویژه و نمادین و اجرای مسابقات فرهنگی هنری در بین مردم این شهرستان آن را گرامی خواهیم داشت.

حسین زاده با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده شده است گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا اجرا خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «ما قوی هستیم»، افزود: در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس بیش از ۷۰ عنوان برنامه در شهرستان اصلاندوز تدارک دیده شده که در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی دیدار با امام جمعه شهرستان اصلاندوز، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم روستایی و عشایری، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، زیارت و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه، خاطره گویی رزمندگان، میقات صالحین، مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز برشمرد.

حسین زاده برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و فضاسازی فرهنگی را از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

ارسال نظرات