دکتر توشه در جلسه با مدیران اولین شرکت تولیدکننده میوه چیپس ها با سبکی متفاوت در خاورمیانه

ایجاد شبکه هلدینگ سراسری، شرکت های تعاونی بسیجیان و بازارچه های مرزی جهت صادرات

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: ایجاد بازارچه های مرزی و شرکت های تعاونی جهت مدیریت مصرف که منجر به افزایش تولید، اشتغالزایی و تحقق جهش تولید می شود از برنامه های جدید این سازمان می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر علی توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در جلسه با مدیران اولین شرکت تولیدکننده میوه چیپس ها با سبکی متفاوت در خاورمیانه عنوان کرد: اگر بخواهیم چرخه تولید را مدیریت کنیم باید عرضه و تقاضا را نیز مدیریت کنیم اینها یک چرخه و زنجیره هستند. تمرکز ما باید بر روی بازار مصرف باشد. جهت تحقق این امرایجاد مسیری برای صادرات کالا ضروری است. با ایجاد شبکه هلدینگ سراسری، شرکت های تعاونی بسیجیان و بازارچه های مرزی می توانیم در حوزه افزایش تولید، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و به تبع آن جهش تولید منشاء اثر باشیم.

دکتر توشه افزود: ایجاد بازارچه های مرزی و شرکت های تعاونی جهت مدیریت مصرف که منجر به افزایش تولید، اشتغالزایی و تحقق جهش تولید می شود از برنامه های جدید این سازمان می باشد.

شرکت سهامی خاص «به طعم پسند زرین» با نام تجاری «کِرچ کِرچ» با دریافت گواهی سیب سلامت، ایزو 22000، ایزو 9001، HACCP و نشان حلال فعالیت خود را سال 1397 در راستای تحول و ارتقاء سطح کیفیت در تولید و بسته بندی میوه چیپس با کادری متخصص و مجرب شروع کرده است. «کرچ کرچ» محصولات خود را با استفاده از میوه های ممتاز و دست چین شده بدون هیچ گونه قند، طعم دهنده، رنگ و نگهدارنده با درصد رطوبت استاندارد تولید میکند تا با القاء حس تازگی به مصرف کننده، باعث افزایش همر مفید میوه چیپس نیز شود.

«صنایع غذایی کرچ کرچ» فرآوری میوه چیپس را از مرحله شتشو، پوست گیری و هسته گیری،اسلایس کردن، فرآیند خشک کردن و بسته بندی بصورت اتوماتیک انجام میدهد. میوه چیپس ها پس از فرآوری صنعتی در بسته بندی های چشم نواز و بهداشتی با سبکی متفاوت برای اولین بار در خاورمیانه از لحاظ شکل ظاهری با هندسه ای خاص و کیفیت مطلوب چاپ و کیفیت بالای جعبه کاغذی بر اساس بروزترین تکنولوژی های موجود در ایران تولید میکند.

محصولات «کرچ کرچ» در قالب بسته بندی های کاغذی، سلفون OPPP با روکش متالایز و فله در بازارهای جهانی عرضه میگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات