خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان ؛

داشتن حجاب در رفتار، گفتار و ظاهر یک بانوی ایرانی خود یک تبلیغ تاثیرگذار برای دین اسلام خواهد بود

با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان نشست بصیرتی در حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۹۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان نشست بصیرتی در حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در ادامه نمایندگی ولی فقیه اغان داشت: شما خواهران بسیجی در امورجامعه بسیار تاثیرگذار هستید و می توانید عامل تبلیغ دین اسلام و فعالیتهای ناحیه مقاومت بسیج باشید که این عملکرد شما باعث ایمان بیشتر مردم و ادامه دهنده راه شهدا خواهر بود .

وی افزود : در شرایط فعلی امکان دارد یک عمل منکر تبدیل به معروف و یا یک عمل معروف به منکر منجر شود لذا الان وظیفه ی شما خواهران تبلیغ دین اسلام هست برای مثال می توان از مسئله حجاب شروع کرد .

اسدی در ادامه گفت: داشتن حجاب در رفتار، گفتار و ظاهر یک بانوی ایرانی خود یک تبلیغ تاثیرگذار برای دین اسلام خواهد بود وچه بسا با رعایت این امر و انجام معروف های بسیار مقدمات ظهورامان زمان (عج) آماده و در زمره سربازان ایشان قرار گرفته و این امر تنها با صبر بر طاعت ، صبر بر معصیت میسر خواهد شد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها