جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اگرچه برابر قانون، بسیج متولی تولید کشاوری و تقویت صنعت نیست، اما بار‌ها اعلام کرده ایم که بسیج به عنوان یک ظرفیت ارزشمند آمادگی دارد با همه توان خود در خدمت سازمان‌های متولی باشد؛ مسئولین از این ظرفیت غافل نشوند.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد شفائی، ج در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان درگز، قدرتمند شدن جبهه حق را یکی از موضوعات مورد وحدت تمام اولیا و مجاهدان راه حق دانست و اظهار کرد: خدای متعال در قرآن کریم صراحتا به مسلمانان فرمان داده که باید قدرت داشته باشند؛ آیه‌ای که پاسدار‌ها با افتخار به سینه آویز کرده اند.

وی عنوان کرد: امت اسلام در طول ۱۴۰۰ سال به خوبی درک کرده اند که در مقطع قدرتمند بودن اسلام چه برکاتی نصیب آنان شده و در هنگام ضعف، چه رنج و اندوهی را متحمل شده و آسیب‌هایی به دین و دنیای آن‌ها وارد شده است.

سردار شفاهی تبیین کرد: مصداق بارز این مساله، در جریان شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد که آن واکنش جانانه و قدرت انقلاب اسلامی سبب شد دشمن در جای خود قرار بگیرد؛ اگر نبود آن سیلی بجا و شایسته که بر صورت دشمن زبون نواخته شد، معلوم نیست رذالت او تا کجا ادامه می‌داشت.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: امروز کشور ما در حوزه امنیتی و دفاعی بسیار قدرتمند است، اما متاسفانه در حوزه اقتصادی و فرهنگی دچار مشکلات فراوانی هستیم؛ راه قوی شدن چیست؟ نترسیدن از دشمن و تلاش برای تحولی که پشتوانه فکری داشته باشد تا مردم در ابعاد مختلف سرشان را بالا بیاورند و با افتخار در این کشور زندگی کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه برابر قانون، بسیج متولی تولید کشاوری و تقویت صنعت نیست، اما پاسدار انقلابیم و وظیفه داریم از دستاورد‌های نظام حفظ و حراست کنیم؛ لذا بار‌ها اعلام کرده ایم که بسیج به عنوان یک ظرفیت ارزشمند آمادگی دارد با همه توان خود در خدمت سازمان‌های متولی باشد؛ مسئولین از این ظرفیت غافل نشوند.

سردار شفاهی در پایان با تشکر از سخاوت بی کران مردم ایران در بحث جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی، ابراز کرد: اینکه مردم حداقل‌های خود را بین نیازمندان تقسیم می‌کنند در هیچ جای دنیا مانندی ندارد و ستودنی است، اما باید همه با تلاش و بهره مندی از تمام ظرفیت‌ها تلاش کنیم تا کرامت انسانی مردم حفظ شده و این روال تغییر پیدا کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها