خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان گفت: قرارگاه جهادی برای مقابله با تحریم‌ها تشکیل شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۳۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جبهه به دانشگاه عظیم انسان‌سازی، پرورش فضیلت و معنویت تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه ملت را به میدان آورد و شکوفا ساخت، افزود: جلوه های مهم این شکوفایی را می‌توان در ساخت پُل خیبر به عنوان بزرگترین پل شناور دنیا به طول ۱۴ کیلومتر بر روی هور، ساخت قایق های مرداب رو ، سازه های منحرف کننده موشک و … دید، که تنها بخش کوچکی از اقدامات مهندسی رزمندگان ایرانی بود و همین توانمندی ها و ظرفیت های بالفعل شده در برهه بعد از جنگ نیز به موتور پیشران کشور در حوزه هایی همچون امور دفاعی، سد سازی و … تبدیل شد.

وی افزود: جوانانی که تازه انقلاب کرده بودند و فاقد هر گونه تجربه بودند در دوران دفاع مقدس به ایفای نقش پرداختند، به طوری که در قامت فرماندهانی توانمند و تمدن ساز ظاهر شدند.

جمشیدی دفاع مقدس را جلوه مقاومت ملت ایران در برابر دشمن دانست و افزود: آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و پذیرش شکست کرد، فقط دفع تهاجم آن نبود بلکه توانایی وارد کردن ضربه متقابل به دشمن بود.

فرمانده سپاه بوکان در ارتباط با تحریم ها، گفت: همان گونه در دفاع مقدس کل مردم کشور درگیر نبودند و با درصد اندکی از مردم توانستیم تهاجم همه جانبه دشمن را آن هم در شرایطی نامتقارن دفع کنیم، امروز هم در حوزه تحریم کشور نیازمند تشکیل قرارگاه های جهادی برای مقابله و خنثی سازی تحریم ها می باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات