رسیدگی به مشکلات و ساماندهی امور ایثارگران آبفای منطقه 6-شهرری

امور ایثارگران آبفای منطقه6 – شهرری با بررسی پرونده ها، جمع آوری اطلاعات و بهره گیری از نظرها و پیشنهادهای همکاران ایثارگر ساماندهی شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۶۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب منطقه6 - شهرری گفت: خدمت به بازماندگان شهدا ، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه اخلاقی و دینی مسئولان است و این کمترین کار ممکن در حق این عزیزان است؛ چرا که ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی همه ایثارگران و خانواده آنها است.

سید مرتضی میرآبادی با بیان این مطلب که امور ایثارگران هماهنگی و ساماندهی خدمات و تسهیلات و رسیدگی به امور ایثارگران را بر عهده دارد افزود: در ماه های اخیر اطلاعات 63  همکار ایثارگر، جانباز و آزاده شاغل و باز نشسته شرکت از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی و مراجعه حضوری جمع آوری، بررسی و ساماندهی شد.

وی ادامه داد: برای جمع آوری و تکمیل اطلاعات این عزیزان افزون بر روش های ذکر شده، پرونده های پرسنلی آنها نیز بررسی و اطلاعات مورد نیاز استخراج و در پرونده امور ایثارگران همکاران ثبت و درج شد.

میرآبادی خاطر نشان کرد: در این طرح همچنین درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد ات ایثارگران شرکت دریافت و پیگیری های لازم برای رفع مشکلات این همکاران انجام می شود.

مشاور امور ایثارگران شرکت در پایان از توجه و حمایت های همه جانبه حسن حقیقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران – شهرری در جهت ساماندهی و رسیدگی به امور ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار