شما هم دعوتید!!

کاروان های راهیان نور با پای دل، راهی سرزمین های نور می شوند

تلالوی نور، هیچگاه تمام شدنی نیست؛ سرزمین های نور، سرزمین عاشقان کربلا، سرزمین نخل های سوخته و یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس هر چند این روزها با ورود ویروس منحوس، در خاطرات محبوس مانده، اما همزمان با هفته دفاع مقدس، «از مرصاد تا تهران» غبار غربت را از این یادمان های مقدس خواهد زدود.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۶۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، این روزها شاید که جسم هایمان محبوس چارچوب خانه ها شده، اما همه می‌دانند که دل ها دربند شدنی نیستند... «از مرصاد تا تهران» قرار است ناجیِ این روزهای دلهای ما باشد، دلهای بی‌تاب سرزمین های نور... اتفاقی نو و تازه، که از شما دعوت میکنیم همراه این رویداد کم نظیر، باشید.

  در طول سال های گذشته کاروانهای بسیاری از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از مرزهای کشور عزیزمان در قالب کاروان های راهیان نور به زیارت این خاک مقدس مشرف می شدند، اما بعد از ظهور پدیده کوید 19 چند ماهی می شود که عاشقان سرزمین های نور در حسرت سفر به این قطعه ای از بهشت روزشماری می کردند؛ اینک به همت کمیته خادمان شهدای استان تهران سفر مجازی به سرزمین های نور آغاز می شود. در این سفر سه روزه از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور، با پای دل، راهی سرزمین های غرب و شمال غرب کشور می شویم. همراه ما باشید...

#ازمرصادتاتهران

#إِنَّ‌رَبَّكَ‌لَبِالمِرصادِ

کمیته خادمین شهداء استان تهران

@khademinostantehra

اینستاگرام

@Reyhanehgraphy

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار