فرمانده سپاه چابهار در گفت و گو با بسیج عنوان کرد
سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار گفت:توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) نشانه دشمنی و کینه ورزی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۷۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

سرهنگ پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) گفت: نشریه فرانسوی شارلی ابدو که سابقه طولانی در انتشار مطالب توهین آمیز بر علیه ادیان آسمانی دارد، یک مرکز ضددینی است که در واقع مسیر نفاق و دشمنی با مسلمانان را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: تمسخر و توهین به عقاید و افکار افراد به هر شکلی در همه جوامع محکوم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به اینکه کینه‌توزی دشمنان اسلام نسبت به نورحقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست گفت: دشمن بار‌ها تلاش کرده با ابزار‌های رسانه‌ای حقانیت اسلام را مورد سوال قرار دهد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیر‌های مکر آنها است.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را نقض می‌کند. تمسخر ادیان مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت‌ها و حریم اعتقادی آنان است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات