کاربران فضای مجازی استان البرز هشتک #از_دیار_فهمیده را ترند توییتر فارسی کردند

کاربران فضای مجازی استان البرز همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس با پرداختن به رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۱۷۰۰ توییت و ریتوییت ذیل هشتگ #از_دیار_فهمیده  در توییتر منتشر کردند.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۷۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، کاربران فضای مجازی استان البرز همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس با پرداختن به رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۱۷۰۰ توییت و ریتوییت ذیل هشتگ #از_دیار_فهمیده  در توییتر منتشر کردند.

کاربران استان البرز سعی کردند از این طریق ارادت  و محبت خود را به شهیدانی که برای دفاع از کشور و ناموسشان جان خود را فدا کردند، ابراز کنند. آنان به این روش یاد و خاطره مدافعان وطن را به بهانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گرامی‌ داشتند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) در این ارتباط اظهار داشت: قطعا اگر روایت شهدا سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل نشود  مکتب شهادت ادامه پیدا نخواهد کرد که این یکی از اصلی ترین اهداف دشمن است.

روز گذشته کاربران توییتری استان البرز با انتشار بیش از ۱۱۷۰۰ توییت و ریتوییت و بیش از ۶۰۰ پست اینستاگرامی حال و هوای شهدایی به شبکه های اجتماعی بخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها