توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به همت بهزیستی شاهرود

رئیس اداره بهزیستی شاهرود گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین مددجویان و دانش آموزان نیازمند در شهرستان شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به همت بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده و پرنشاط عموم مردم در کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر افزود: مرحله دوم مواسات و کمک‌های مومنانه با مشارکت خیرین و نیکوکاران در شهرستان شاهرود آغاز شده است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شاهرود ادامه داد: به همت مردم نیکوکار شهرستان شاهرود ۱۱۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ریالی دویست و ۷۰ میلیون ریال در بین مددجویان توزیع شده است.
جهانسیر بیان داشت:۲۰ موسسه خیریه تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان فعال بوده که خیرین و نیکوکاران عزیز می‌توانند کمک‌های خود را جهت توزیع در بین مددجویان در اختیار آن‌ها قرار داده و یا کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا کد# ۱۴* بخش نیکوکاری نرم افزار‌های آپ و سکه، ۷۸۰، تاپ، همراه کارت، ۷۲۴، ستاره یک، صاپ، کی پاد، پات، سیگنال واریز نموده و در این همدلی شرکت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها