خبرهای داغ:

آموزش مقدماتی بسیج ویژه بسیجیان پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) روستای خداقلی شهرستان بجنورد برگزار شد

آموزش مقدماتی بسیج ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) روستای خداقلی حوزه بسیج حضرت زینب(س) در حسینیه روستای خداقلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۵۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) از برگزاری آموزش مقدماتی بسیج ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در حسینیه روستای خداقلی خبر داد و گفت : این دوره از کلاس های آموزشی ویژه بسیجیان جدید الورود به بسیج بوده و با گذراندن این کلاس ها بسیجیان از عضویت عادی به فعال تبدیل عضویت می شوند ، بسیجیان در این دوره از کلاس ها با فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی آشنا وآماده ایفاء نقش در عرصه های مختلف و ماموریت های بسیج می شوند.

گلزار رنجبر اضافه کرد: کلاس های آموزش مقدماتی بسیج علاوه بر افزایش مهارت های رزمی شامل آشنایی با اصطلاحات نظامی ، آشنایی با بسیج و انقلاب اسلامی به تقویت بنیه اعتقادی و دینی نیز می پردازد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در ادامه گفت: این دوره به مدت 3 روز به صورت نیمه وقت و در پایان دوره گواهی شرکت در دوره آموزشی مقدماتی بسیج برای بسیجیان صادر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار