رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: تولید مستند نقش مداحان در دفاع مقدس، اکران فیلم‌های تولیدی حوزه هنری اردبیل با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی در دستور کار حوزه هنری اردبیل است.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

اردبیل - مستند نقش مداحان در دفاع مقدس تولید می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، امیر رجبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تولید برنامه‌های ارزشمند و فاخر با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با توجه به چهلمین سال دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: حوزه هنری استان و هنرمندان ارزشی و انقلابی نقش تأثیرگزاری در انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی دارند و باید با انجام کارهای مهم و ایجاد تنوع در اجرای برنامه‌ها، نسل جوان را با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا سازند.

 رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت:  19 عنوان برنامه در واحدهای هنری در این خصوص پیش بینی شده که در مر حله تولید و پیش تولید است و پس از طی مراحل نهایی در هفته دفاع مقدس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: طراحی 3 اینفوگرافی شهدای شاخص استان، برگزاری چند عنوان نمایشگاه از آثار هنرمندان استانی و کشوری، رونمایی از تابلوی نقاشی شهید آوینی، ضبط و اکران شعرخوانی شعرای استان، تولید و آماده‌سازی کتاب‌ صوتی پلاکاردهای خالی گردان از جمله این برنامه‌ها است.

رجبی تاکید کرد: تولید مستند نقش مداحان در دفاع مقدس، اکران فیلم‌های تولیدی حوزه هنری اردبیل با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و معرفی کتب تولیدی مرتبط با دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان اردبیل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

ارسال نظرات