مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد در گفت و گو با «بسیج»؛ 

دفاع مقدس نماد ظهور رشادت و ایثار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ابر قدرت های جهانی می باشد، مدیریت جنگ بر عهده جوانان این مرزبوم و فرماندهان شجاعی(همت، باکری، خرازی، باقری و چمران ها) بود و ثابت کردند، می شود در برابر همه قدرت های جهانی ایستاد و پیروز شد. 
کد خبر: ۹۲۷۵۸۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

حجت الاسلام شفیع خانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته مقدس اظهار داشت: بررسی حوادث گذشته و علت و عوامل موفقیت ها و شکست ها زمینه را برای رشد و شکوفایی انسان ها فراهم می کند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس بخشی از تاریخ موفق و سربلند ایران اسلامی می باشد، نسل جدید اگر از رشادت ها، فداکاری ها، ایثار، همدلی و وحدت نسل گذشته آگاه شوند، می توانند در عرصه های مختلف با مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه های خصمانه کشورهای غربی و آمریکا جنایتکار فائق آمده و دشمن را شکست دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان نظر آباد در پایان خاطر نشان کرد: امروز با وحدت، همدلی، تکیه برتوانمندی های داخلی، اعتماد به جوانان و سرلوحه قرار دادن سیاست های کلانی که از طرف مقام معظم رهبری تدارک دیده می شود، می توان بر مشکلات فائق آمده و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار