خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: توهین به پیامبر اسلام(ص) نشان‌دهنده فرهنگ منحط غربی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۰۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی‌زاده در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص وقایع اخیر، توهین نشریه فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام(ص) را نشان دهنده اوج انحطاط فرهنگی غرب دانست و اظهار کرد: با توجه به گسترش روز افزون اسلام در جهان، غرب و استکبار جهانی درصدد هستند تا چهره ای غیرواقعی را از اسلام در جهان به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه امروز تمام تلاش استکبار جهانی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این است که اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهند، افزود: جامعه ما یک جامعه مدنی و اسلام نیز دین رافت است، لذا باید درست ترین تصویر را از جامعه اسلامی بروز دهیم و برادران شیعه و سنی ضمن حفظ وحدت و انسجام همیشگی خود این اقدام را محکوم کنند.

مصطفی زاده هوشیاری مسلمانان را موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمن دانست و تأکید کرد: دشمنان پیامبر اسلام(ص) و قرآن ذلیل‌تر از آن هستند که بخواهند علیه خاتم پیامبران اقدامی کنند.

وی افزود: اهانت به پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) از سوی هر نشریه، فرد یا کشوری باید محکوم شود و افرادی که دست به چنین اقدامات سخیفی می زنند باید در چارچوب قوانین جهانی مورد مواخذه قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات