چتر خدمت بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد بر سر محروم ترین نقطه استان / ارایه خدمات متنوع رایگان به سیلاب کلوار

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی میز خدمت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در دورترین منطقه استان یعنی سیلاب کلوار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۱۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,سومین جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان استان با حصور اعضا اصلی و تعدادی از مدعوین ومدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله مدیرکل  امور روستایی استانداری رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشارسپاه فتح، مدیران کل . جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایر استان و شهرستان. مدیر عامل جمعیت هلال احمر، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان، کارشناس نوسازی مدارس، امور دام ، تعاون روستایی استان، معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح، سازمان بسیج دانش آموزی استان... سازمان بسیج جامعه پزشکی استان... حوزه کارمند استان و.... در سالن جلسات کمیته آماد حضرت امام خمینی رحمه الله با حضور برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اردوی جهادی میز خدمت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در دورترین منطقه استان یعنی سیلاب کلوار برگزار می شود، گفت: این اردوی دوروزه به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و دیگر مسولین ادارات خدمات رسان و ستاد تخصصی اقشار سپاه فتح استان و با هم افزایی تعدادی از اقشار بسیج استان در 3 مهر و در چهارمین روز دفاع مقدس برگزار می گردد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تند پور با بیان اینکه هم افزایی و تقسیم کار برای برگزاری هر چه مطلوب تر این اردو صورت گرفته است، ابراز داشت:  اعزام اکیپ پزشکی و دندان پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی استان، توزیع 400بسته حمایتی ، توزیع 400بسته کیف و نوشت افزار، توزبع 400بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده، واکسیناسیون دام و طیور منطقه از جمله خدماتی است که در این اردو ارائه می شود.

این مسئول، تب سنجی افراد اعزامی و اهالی منطقه ، حضور چهره به چهره در بحث بهداشت و مشاوره‌ خانه و خانواده، بهسازی جاده های فرعی و آسفالت جاده اصلی روستاها تا ظرف یک ماه آینده ، تجهیز یکی از مدارس منطقه ، اعزام کارشناس کشاورزی و بهسازی آب‌های کشاورزی ، بهسازی و احیا چشمه های عشایری، برطرف کردن مشکل سرمایش مدارس طرف مدت یک ماه  ،ارائه دیگر تسهیلات... و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت از دیگر خدمات پیش بینی شده در این اردو به اهالی محروم سیلاب کلوار است.

سرهنگ تندپور گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدای منطقه سیلاب کلوار  از دیگر برنامه‌های این اردو می باشد.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمت بی منت و امید آفرینی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان توسط بسیج ادارات و کارمندان استان ادامه دارد، افزود: هدف اصلی کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و اینکه گره گشایی از مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات