اجرای رویداد ملی «صنایع روستا دوست» در تهران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از اجرای رویداد ملی صنایع روستا دوست با هدف افزایش بهره‌وری و درآمد مشاغل روستایی همزمان با سراسر کشور در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۱۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین فتح آبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست در مهرماه امسال گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه‌اشتغال در مناطق روستایی به‌منظور تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم است.

وی توسعه اقتصاد دانش بنیان، رونق اشتغال در روستا‌ها و حمایت از مخترعان و صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر فعالان این عرصه را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان و تصریح کرد: طرح‌های به ثبت رسیده در سامانه کمیته امداد،در نمایشگاه صنایع روستا دوست به نمایش گذاشته و محصولات به شرکت‌های مختلف عرضه خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: از صاحبان محصولات یا ایده های صنعتی درخواست می شود تا ضمن ثبت طرح خود و مشارکت در این مسابقه ،از مزایای این رویداد شامل جوایز نقدی برای سه طرح برتر،نمایش محصولات خود در نمایشگاه بین المللی،معرفی محصولات به بازارهای هدف،تسهیلات قرض الحسنه برای طرح های منتخب، سرمایه گذاری توسط کمیته امداد یا سایر شتابده هنده های حاضر در نمایشگاه، امکان اجرای پایلوتی طرح و ... بهره مند شوند.

وی  بیان کرد: مخترعان، مبتکران، شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که دارای ایده و خلاقیتی جدید برای کسب‌وکار‌های روستایی هستند، می توانند محصولات یا ایده‌های صنعتی با ویژگی‌های صنعت روستا دوست را تا تاریخ  ۲۵ مهرماه امسال در سامانه رویداد (طرح روستا دوست )به آدرس www.emdad.ir ثبت کنند.

 

 

ارسال نظرات