خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پایگاه ها باید مسجد محور و نقطه آغاز فعالیت ها باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت پایگاه ها در حل مسایل و مشکلات محلات، گفت: پایگاه ها باید مسجد محور و نقطه آغاز فعالیت ها باشند.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار غلامرضا سلیمانی در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج سپاه عاشورا، افزود: از گذشته با وجود اینکه مسجد محل عبادت بوده است ولی کارکردهای اجتماعی و فرهنگی هم داشته که بسیج باید به این مهم توجه کند.

وی ادامه داد: بسیج همزمان با چهل سالگی انقلاب وارد گام دوم خود شده است و بر همین مبنا طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب باید در این راستای تحقق گام دوم انقلاب مردمی محور حرکت و سند راهبردی خود را تدوین و اجرا کند.

سردار سلیمانی هر پایگاه را نظام کوچکی از جامعه برای اداره امور مردم عنوان و اظهارداشت: بسیجیان باید پایش محیطی داشته و برنامه ریزی اقتضائی خود را بر همین مبنا انجام دهند تا بتوانند گام های موثری در رفع مشکلات محلات ایفا کنند.

وی، سردار سلیمانی و مکتب این شهید را فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب خواند و تاکید کرد: با تکیه بر مکتب سردار سلیمانی و الگو گیری از ایشان می توان حرکت های مهمی در تحقق گام دوم برداشت.

سردار سلیمانی تشکیل دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی را از مولفه های مهم گام دوم برشمرد و اضافه کرد: محور قراردادن جوانان، حرکت و روحیه جهادی و هراس نداشتن از دشمن نیز از شاخصه هایی که برای تحقق گام دوم باید به آن ها توجه کرد.

وی ادامه داد: تحقق گام دوم طبق نقشه راه برای مردم ایران که بی نظیرترین مردم کره خاکی هستند دور از دسترس نیست و مردم آذربایجان نیز طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب باید در این خصوص پیشتاز حرکت برای الگوگیری دیگر استان ها باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها