حجت الاسلام پناهیان در رامسر:

سیاستمدارانی که مردم را به سمت هرزگی سوق می‌دهند خائن به ملت هستند

استاد حوزه و دانشگاه هرزگی را از بین بردن تفریح و شادی دانست و گفت: سیاستمدارانی که برای دوتا رای مردم را به هرزگی سوق می‌دهند خائن‌های رذل هستند و آن دونفری هم  کهبرایشان کف و سوت میزنند ، نمی دانند که شادکامی خودشان و مردم را از بین می برند.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۵۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در مراسم شب سوم عزاداری دهه سوم محرم که از سوی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر در مجتمع فرهنگی اراک واقع در ابریشم محله درحال برگزاری است با بیان اینکه برخی دانشمندان غیر مسلمان آثار قرآن را بر مغز انسان بررسی کرده اند گفت: آثار فیزیولوژیک قرآن بر جسم درحال مشخص شدن است و قطعا در آینده اطبا شفای بسیاری از بیماری‌ها قرآن را توصیه خواهند کرد.

این کارشناسی مذهبی با اشاراه به اینکه اگر کسی سرگرمی به نام قرآن پیدا کند قطعا دیگر هیچ تفریحی به اندازه قرآن سرگرمش نخواهد کرد، افزود: هرکسی در تنهایی اش به قران مراجعه کند دیگر نیازی به انیس و مونس نخواهد داشت و بالاتر از قرآن تفریحی نیست.

حجت الاسلام پناهیان در ادامه  با بیان اینکه فرهنگ غربی به دنبال ایجاد بحران در شادکامی انسان هاست خاطرنشان کرد: هرچیزی که خوشگذرانی محسوب می‌شود حلال است و آن خوشی که خوشگذرانی حقیقی را از بین می‌برد، بدگذرانی است.

استاد حوزه و دانشگاه هرزگی را از بین بردن تفریح و شادی دانست و گفت: سیاستمدارانی که برای دوتا رای مردم را به هرزگی سوق می‌دهند خائن‌های رذل هستند و آن دونفری هم  کهبرایشان کف و سوت میزنند ، نمی دانند که شادکامی خودشان و مردم را از بین می برند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با تصریح بر اینکه  موسیقی، جک و شهربازی خوشگذرانی موقتی  است، اضافه کرد: این قرآن است که سرگرمی واقعی محسوب می‌شود، اما لذت بردن از قران نیاز به آموزش و تمرین دارد.

حجت الاسلام پناهیان  در ادامه سخنان خود به دو ویژگی قرآن اشاره کرد و با بیان اینکه قرآن کتابی به شدت عاشقانه و عارفانه در عین حال متنی مبارزه محور است بیان کرد: ظاهر قرآن سرشار از درگیری و باطن آن سرشار از مهربانی است؛ لذا قرآن متن کسی بوده که بسیار بزرگ، مهربان و نگران انسان‌ها است.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان نماز را قرآن خواندن مودبانه و خاضعانه دانست و با ذکر این نکته که متکبرانه بودن متن قرآن نشان دهنده خرد کننده تکبر‌ها و همچنین نشان اقتدار و بزرگی آن است تصریح کرد: شروع قرآن با ' بسم الله الرحمن الرحیم ' نشان دهنده همزمان تکبر و مهربانی خداست

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه در پایان یادآور شد:‌کرونا چه دروغ چه راست، شاید خدا میخواهد به انسان‌ها نشان دهد که با کوچکترین اندازه میتواند یک عالم را به هم بریزد تا انسان‌ها به خودشان بیایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها