خبرهای داغ:
کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

توهین به پیامبر اعظم(ص)نشانه پوچی فرهنگ غرب است

حجت الاسلام حسینیان گفت: توهین روزنامه فرنسوی به پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) نشانه پوچی فرهنگ غرب است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حسینیان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گفت: در عصر حاضر که می توان آن را قطعه ای از دوران آخر الزمان دانست بیش از هر زمان دیگری نیاز به بیان کردن، فهمیدن و عمل کردن به معارف اهل بیت(علیهم السلام) و آموزه های قرآن داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار افزود: این معارف اگر درست فهمیده شود و به جا و درست و بطور کامل عمل شود، تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را خواهد ساخت.

وی اظهار کرد: امت اسلام باید یقین و باور داشته باشد که انبیا و اولیای الهی، کامل ترین انسانها و دلسوزترین افراد نسبت به بشریت هستند و فرمایشات و منش آنها به خوبی گویای این واقعیت بوده است.

کارشناس مسائل مذهبی و دینی خاطرنشان کرد: از وظایف اساسی امت مسلمان این است که عقاید و باورهای ارزشمند خود را که منشا وحیانی دارد به خوبی بفهمند و باقدرت از آن دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به سخن رسول گرامی اسلام که می فرمایند:"انما الحیوة عقیدة و جهاد" گفت: انسان تا زمانی زندگی حقیقی دارد، که عقاید و باورهای ارزشمندی داشته باشد و با تمام وجود از آنها دفاع کند و عقاید خرافی و بدون پشتوانه مساوی با مرگ انسان است و اگر مسلمانی نسبت به ارزشها و مقدسات خود بی تفاوت باشد انسانی مرده بیش نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیارتصریح کرد: دشمن همیشه در طول تاریخ تلاش کرده است با بغض و کینه ای که نسبت به اسلام دارد مسلمانان را نسبت به عقایدشان سست کند و با شبهه پراکنی و به سخره گرفتن عقاید و باورها و مقدسات و شخصیتهای امت مسلمان که بیش از 23درصد مردم  جهان را تشکیل می دهند این کار را انجام می دهد.

وی بااشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی که به  بهانه ی واهی آزادی بیان، به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) انجام گرفت،  گفت: آماج دشمنی دشمنان در طول تاریخ وجود مبارک نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم )یعنی رکن رکین و عمود خیمه اسلام بوده است که همه مسلمانان جهان بر خاتمیت و تکامل دین به دست ایشان اتفاق نظر دارند و دشمن از این اتحاد وحشت دارد.

حجت الاسلام حسینیان افزود: ذره ذره زندگی رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم ) و فرمایشات ایشان؛ زندگی بخش،جهت دهنده و پیش برنده جامعه بشری است و این موضوع را دشمن به خوبی می داند.

وی بیان داشت: نبی مکرم اسلام شکننده کفر و ظلم و استکباربود و الهه ی کفر را شکست و کافران و مشرکان را ذلیل کرد و قطعاً اگر جامعه ی مسلمان  پیرو راستینی باشد و از سیره و سنت رسول خدا درست درس بگیرد و از ولایت بطور کامل پشتیبانی و پیروی کند، استکبار جهانی را به خاک ذلت خواهد کشید.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در پایان با اشاره به این موضوع که توهین وجسارت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم نشانه حقارت و ترس دشمنان است، ادامه داد: این توهین نشانه ی پوشالی بودن و پوچ بودن فرهنگ غرب است، که در مقابل کلام متقن و وحیانی اسلام حرفی برای گفتن ندارد و نشانه بی اخلاقی، بی منطقی و عدم پذیرش حق و حقیقت است.

ارسال نظرات