یکی از کارشناسان سیاسی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم (ص) لردگان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بصیرت آفرین ، راهگشا و حلال مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۵۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله کمکی در  نشست بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) لردگان، گفت: با نگاهی به موفقیت های کسب شده که بسیاری به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی شد، می توان چهل سال دوم برخی از کاستی های موجود را با بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی جبران کرد.

کمکی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امت جهان اسلام بیدار شدند و می خواهند هویت بازیافته خود را که همان اسلام  زندگی ساز، انسان ساز و تمدن ساز است دنبال کنند و در یک کلمه مسلمان زندگی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی موضوع اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار تعیین کننده دانست و گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور ، اقتصاد مقاومتی است و این گره گشایی در اقتصاد نه به دست کشورهای دیگر و بیگانگان بلکه به دست خود مردم و با تکیه به توانایی های داخلی حل خواهد شد.

وی بصیرت بالا و به موقع تصمیم گرفتن را سبب پیشرفت و همراهی با نظام اسلامی دانست و گفت: در مواقع نیاز کشور و نظام به تصمیم گیری های کلان و تعیین کننده می بایست با بصیرت بالا و به موقع این کار انجام شود.

ارسال نظرات