در هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت:

افتتاح خانه محرومین در 11 شهرستان کرمان

نظری تصریح کرد: در طول این ده روز در خصوص برنامه های جهادی و محرومیت زدایی و سازندگی افتتاح خانه محرومین در ۱۱ شهرستان را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۵۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مصاحبه مطبوعاتی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به صورت مشترک با معاونین محترم هماهنگ کننده سپاه , ارتش ,ناحیه انتظامی و مسول ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار شد.

محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال به دلیل ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس ما همچنان در حالت جنگ هستیم و این ۸ سال دفاع مقدس را باید برای امید بخشی به  نسل جدید ارائه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هفته دفاع مقدس از شنبه ۲۹ شهریور آغاز و ۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت و چهل سال از تهاجم عراق به ایران می گذرد و به همین دلیل اکثر برنامه ها با عنوان پلاک چهل چلچله طراحی شده است.

نظری تصریح کرد: در طول این ده روز در خصوص برنامه های جهادی و محرومیت زدایی و سازندگی افتتاح خانه محرومین در ۱۱ شهرستان را خواهیم داشت.

وی بیان کرد:  سرویس بهداشتی، مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح دو باب مدرسه، دو حوزه مقاومت بسیج، دو طرح آبرسانی انتقال آب روستایی، یک باب خانه عالم، یک باب مسجد، لایه روبی قنوات، سالن ورزشی رو باز در روستای الله آباد از جمله پروژه هایی هستند که در این هفته افتتاح خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین از بازدید رایگان موزه دفاع مقدس در این ایام خبر داد و گفت: کلیه شهروندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب به صورت رایگان از موزه دفاع مقدس بازدید کنند.

نظری عنوان کرد: در ده شب برنامه پلاک ۴۰ با همکاری صدا و سیما و با استفاده از اقشار مختلف به تبیین نقش خود در دفاع مقدس خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه و سومین روز از هفته دفاع مقدس  از سخنان حضرت آقا در دانشگاه فرهنگیان به صورت ویدیو کنفرانس و همچنین پخش سراسری از رسانه ملی بهره مند خواهیم شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین به ویژه برنامه های مشترک ناجا، سپاه و ارتش اشاره کرد و گفت: تجلیل از سربازان نمونه، زنگ ایثار در مدارس و قرائت میثاق نامه دانش آموزان با شهدا، توزیع ۵ هزار پیکسل در قالب عکس و زندگینامه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مدارس، حضور راویان در مدارس، اجرای برنامه های علمی و پژوهشی در حوزه الکترونیک، سرکشی از خانواده شهدا، سخنرانی فرماندهان در قبل از نماز جمعه در شهرهای کرمان و سیرجان، اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار جنوب، تجلیل از کادر پزشکی نظامی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که به صورت مشترک با نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در طول ده روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس  انجام خواهد شد.

سرهنگ نظری خاطر نشان کرد:تجلیل از بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس آخرین برنامه سپاه است که در هفته دفاع مقدس در جوار مزار مطهر حاج قاسم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات