با حضور امام جمعه، فرماندهی حوزه بسیج محلات نجف اشرف، بخشدار بخش مرکزی، شهردار و سایر مسئولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش مرکزی در شهر رویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس در بخش مرکزی شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شهر رویان، فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، بخشدار بخش مرکزی، شهردار رویان و سایر مسئولین نظامی و دولتی در محل حسینیه حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف شهر رویان برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عباس معصومی در سخنانی با تاکید بر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با توجه به تهدیدات نرم دشمنان به مقایسه دوران دفاع مقدس و زمان صدر اسلام پرداخت و بر الگو قرار دادن آن دوران برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار علی آملی فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف نیز به عنوان دبیر این جلسه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این بخش پرداخت و افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودرویی، برگزاری نشست‌های خاطره گویی و روشنگری و مسابقات ورزشی و گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های این هفته در بخش مرکزی است.
حامد غیاث الدین بخشدار مرکزی شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه برنامه و توجه به ظرفیت فضای مجازی بر توجه به اجرای دقیق و منظم برنامه‌ها تاکید کرد و برنامه ریزی اجرای برنامه‌ها را اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها