گزارشی از یک روز کاری با سردار سلیمانی؛

از گلزار شهدا تا سپاه عاشورا

یاد جمله استادمان افتادم که می گفت رزق فقط مادیات نیست، گاهی اوقات حضور در یک مجلس معنوی حضور در گلزار شهدا رزق است و باید خدا را نسبت به این الطاف الهی شکر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۰۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وقتی شنیدم باید صبح زود گلزار شهدای وادی رحمت تبریز باشیم تا خبری را انعکاس دهیم تعجب کردم،  هم زمان خیلی زود بود شش صبح و هم مکان وادی رحمت!

با این که خسته از برنامه های اجرایی روز بودم، به عشق اینکه قراره برویم محضر شهدا خوابیدم و صبح زود ساعت پنج و نیم صبح با همکارم راهی گلزار شهدای تبریز شدیم خیابان ها خلوت بود و به قولی پرنده هم پر نمی زد و هوای خنک صورتم را نوازش می داد.

 سرم در گوشی بود و داشتم خبرهای روز گذشته را رصد می کردم که همکارم گفت رسیدیم سریع پیاده شدیم و دوربین ها رو آماده کردیم.

فضا، فضای فوق العاده ای بود، در خلوت و معنویت نماز را کنار قبور شهدا خواندیم یاد جمله استادمان افتادم که می گفت رزق فقط مادیات نیست، گاهی اوقات حضور در یک مجلس معنوی حضور در گلزار شهدا رزق است و باید خدا را نسبت به این الطاف الهی شکر کرد.

در این حال و هوا بودیم که خبر از رسیدن مهمان ها دادند، حضور سردار سلیمانی مسئول بسیج مستضعفین آن هم صبح زود ساعت شش در گلزار شهدا حال معنویمان را بیشتر کرد با روحیه بالا شروع به گرفتن عکس و فیلم از حضور ایشان و هئیت همراشان در محضر شهدا کردیم.

نخست حضور در محضر شهدای دوران دفاع مقدس و در ادامه حضور در محضر شهدای مدافع حرم و نثار فاتحه ای به روح پاک این بزرگوارن حسن ختام این برنامه بود.

شروع صبح زود کارهای سردار سلیمانی در تبریز نشانگر روزی پر کار و البته درخشان را نوید می داد پس صرف صبحانه نخستین جلسه حضور در قرارگاه جهاد فرهنگی بود و نشستن پای حرف های فرماندهان و مسولان سپاه عاشورا، نخستین فعالیتی بود که حدود دو ساعت طول کشید و حسن ختام آن جمله طلایی ایشان که اشاره به پیشتازی آذربایجان در برهه های تاریخی و نقش تاثیرگذار آن در مقاطع مختلف انقلاب و تاکید به پیشتاز بودن برای تحقق گام دوم انقلاب در ادامه راه بود.

سریع خود را برای حضور در صبحگاه مشترک که در میدان صبحگاه ناحیه ویژه کلان شهر تبریز رساندیم و حضور حماسی اقشار مختلف بسیجیان منتخب خستگی دو ساعته جلسه را از تنمان بیرون آورد و در ادامه سخنرانی حماسی سردار روحیه مضاعف به ما داد.

مکان بعدی بازدید سردار سلیمانی در قرارگاه  سایبری بود که فعالیت های مختلف این قرارگاه مورد تفقد و محبت ایشان قرار گرفت.

حضور در محضر امام جمعه و تماشای چهره با صفا و نورانی این روحانی میدان عمل و اخلاص خستگی کار را از بین برد و فرمایشات جامع ایشان و سردار سلیمانی امید به آینده ای نوید بخش را در دل هایمان زنده کرد.

پس از اقامه نماز و صرف ناهار بلافاصله راس ساعت 15 در مجمع عالی بسیج و حضور در جمع نمایندگان ملت و اساتید دانشگاه که با طرح ریزی برای اجرای گام دوم انقلاب برنامه های بعد از ظهر را آغاز کردیم.

از گلزار شهدا تا سپاه عاشورا

پس از خواندن بیانیه ای در جهت محکوم کردن اهانت روزنامه فرانسوی این جلسه نیز پس از سه ساعت پایان پذیرفت.

از گلزار شهدا تا سپاه عاشورا

از گلزار شهدا تا سپاه عاشورا

برنامه بعدی حضور این سردار خستگی ناپذیر در جمع فرماندهان پایگاه و حوزه های کلان شهر تبریز بود که گوش سپردن به درد دل برخی بسیجیان نخبه در این جلسه و فرمایشات جامعه و راه گشای ایشان در خصوص طرح ریزی جهت راه جدید و مسیر بسیج در راستای ایجاد دولت اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب پایانی به این جلسه جامع و پر ثمر بود.

ابراهیم فاطمی

ارسال نظرات
آخرین اخبار